Unde ne poti gasi
Strada Negustori nr. 7
Bucuresti, sector 2
Contactati-ne
+4 0752 060 197
Program
Luni - Vineri: 9AM - 9PM
Email
centruldeyumeiho@gmail.com

Politica de Confidențialitate 

 

Această politică de confidențialitate explică modul în care CENTRUL DE YUMEIHO SRL („Centrul” sau “Operatorul”) colectează, utilizează și protejează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind protecția protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date nr.2016/679 (GDPR) dar si legislatia nationala aplicabila.

  1. Operatorul de date

Centrul, cu sediul in București, Str. Elev Nicolae Popovici, nr.1, bl. P42, sc.2, et.4, ap.41, sector 5, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/1269/2018, avand cod de identificare fiscala 37015205, este responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

Pentru orice întrebări sau solicitări legate de această politică, ne puteți contacta la centruldeyumeiho@gmail.com.

  1. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal

Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, pentru a încheia și executa un contract cu dumneavoastră sau la cererea dumneavoastră, prin care ne obligăm să vă prestăm serviciile noastre de terapie sau de organizare de cursuri de specialitate, inclusiv pentru a vă comunica informații despre terapii si cursuri, confirmări programări, informații privind măsuri de pregătire în vederea accesării unor servicii programate, informații privitoare la facturi, solduri și plăți.

De asemenea, prelucrăm datele dumneavoastră pentru îndeplinirea obligaţiilor noastre legale, de exemplu cele de arhivare și de raportare către autorităţi publice anumite informaţii, în special în domeniul financiar contabil.

Sunt cazuri în care prelucrăm datele dumneavoastră în temeiul interesului nostru legitim, de exemplu pentru actualizarea datelor dumneavoastră de identificare și contact, îmbunătățirea serviciilor noastre, asigurarea ordinii, securității bunurilor sau pentru soluționarea disputelor și formularea apărărilor.

  1. Temeiurile juridice ale prelucrării datelor cu caracter personal
  1. efectuarea demersurilor necesare, la cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b) teza a II-a din GDPR);
  2. executarea contractelor de prestări servicii, la care beneficiarii sunt parte (art. 6 alin. (1) lit. b) teza I din GDPR);
  3. îndeplinirea unor obligații legale, de către Centru în calitate de operator, cu titlu de exemplu amintim îndeplinirea obligațiilor legale de raportare financiar-contabile (art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR);
  4. interesul legitim al Centrului (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR), cum ar fi: organizarea întregii activități pentru îndeplinirea obiectului de activitate; identificarea beneficiarilor pentru programare; evidența serviciilor prestate; evidența programărilor în aplicațiile IT; soluționarea reclamațiilor și a cererilor primite din partea beneficiarilor sau altor persoane vizate; controlul accesului vizitatorilor în locatie; demararea și desfășurarea litigiilor pe rolul instanțelor de judecată și (eventual) al altor autorități publice; proceduri de recuperare a creanțelor;
  5. consimțământul dumneavoastră pentru prelucrare, atunci când este acordat expres, liber și necondiționat, în situații punctuale cum ar fi, spre exemplu, prelucrările în scop de marketing (art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR).

Pentru categoriile speciale de date prelucrate (datele privind sănătatea), temeiurile prelucrării sunt următoarele:

  1. executarea contractelor de prestări servicii înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b) teza a II-a din GDPR) ;
  2. constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță (art. 9 alin. (2) lit. f) din GDPR), în caz de litigiu.
  1. Tipuri de date cu caracter personal colectate

Datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le vom prelucra sunt în majoritate date obținute direct de la dumneavoastră sau rezultate în urma prestării serviciilor și includ următoarele categorii de date:

  1. Date de identificare, respectiv: nume, prenume, ocupatie, date de contact, vârsta, greutate, inaltime, date carte identitate. Acestea sunt necesare înregistrării fișei dumneavoastră de beneficiar și identificării corecte la accesarea serviciilor terapeutice solicitate sau pentru participarea la cursurile organizate de Centru.

 

  1. Detalii de contact, respectiv: adresă de corespondență/facturare, număr de telefon, adresă de email si CNP. Pe acestea le vom folosi pentru comunicări legate de programări, participare cursuri, facturare.

 

  1. Date privind sănătatea cum ar fi: simptome; afecțiuni anterioare; istoricul dumnevoastră de sănătate, manevre terapeutice pe care le efectuăm.

 

  1. Fotografii care vor fi facute pe parcursul terapiei sunt necesare pentru a evalua evolutia posturii dumneavoastra, scopul nostru fiind redresarea posturala in vederea pastrarii sau redresarii starii de sanatate in general. Fotografiile vor fi folosite atat pentru a monitoriza evolutia terapiei, dar pot fi folosite si in scop didactic si pentru studii legate de eficienta terapiei, cazuri in care datele se vor anonimiza, respectiv elementele distinctive ale fetei vor fi blurate/acoperite.

 

  1. Transferul datelor

De principiu, urmărim să limităm pe cât posibil transferul de datre cu caracter personal catre terti, exceptand cazurile in care exista un temei pentru prelucrare (e.g. facturare) sau exista o obligatie legala.

Operatorul nu transfera date cu caracter personal intr-un stat din afara Uniunii Europene și a Spațiului Economic European.

  1. Obținerea acordului și stocarea datelor

Operatorul și fiecare terapeut are responsabilitatea de a informa si de a colecta acordul explicit al persoanei vizate:

  1. metodă: completarea fișelor împreună cu beneficiarul, inclusiv Fisa de sanatate, Informarea privind reacțiile de agravare a simptomatologiei care pot apărea pe parcursul aplicării terapiei și Consimtamânt.

 

  1. stocare: fișele sunt păstrate în foldere individuale de către terapeuți și, ulterior, salvate într-un folder centralizat de către coordonatorul Centrului.

 

  1. Acorduri/consimțământ pentru materiale foto/video incarcate pe retelele de socializare/media: obținute în scris la momentul cursurilor.
  1. Perioada de păstrare a datelor

Vom stoca datele dumneavoastră pentru perioade diferite de timp, în funcție de categoria de date, scopurile și temeiurile pentru care le prelucrăm. Aveți mai jos detalii cu privire la termenele de păstrare a principalelor categorii de date pe care le prelucrăm:

Cea mai importantă categorie de date cu caracter personal pe care o prelucrăm sunt informațiile cu privire la starea dumneavoastră de sănătate, înregistrate atunci când accesați serviciile noastre de terapie. Datele sunt păstrate pentru o perioadă de 3 ani de la data ultimei interacțiuni cu persoana vizată, dacă legislația nu impune o altă perioadă.

Datele de identificare, inclusiv fotografii posturale, sunt accesorii datelor cu privire la starea de sănătate a beneficiarului și prin urmare se păstrează pe toată perioada de stocare a datelor ce provin din terapie, pentru identificarea certă a beneficiatului căruia îi aparțin. Date de contact ale beneficiarilor noștri se actualizează conform acestei Politici de confidentialitate sau oricând la alegerea dumneavoastră.

Date financiare: datele dumneavoastră în acest scop le păstrăm, conform reglementărilor financiar-contabile, pe o perioada de 5 până la 10 ani.

  1. Procedura de ștergere a datelor

La expirarea termenului de păstrare, datele sunt șterse.

  1. Drepturile persoanelor vizate

Conform GDPR, aveți următoarele drepturi:

  1. dreptul de acces la datele personale;
  2. dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea atunci când datele sunt inexacte sau incomplete;
  3. dreptul de a solicita ştergerea datelor în anumite circumstanţe (de ex. cand datele personale nu mai sunt necesare în raport cu scopul menţionat mai sus);
  4. dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării în anumite circumstanţe (de ex. atunci când dumneavoastră contestaţi exactitatea datelor – pentru perioada ce ne- ar permite verificarea exactităţii acelor date);
  5. dreptul de a depune o plângere la noi şi/sau la autoritatea competentă privind protecţia datelor respectiv Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, adresa :B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania;
  6. dreptul de a vă opune prelucrării;
  7. dreptul de a vă retrage consimţământul, în orice moment, pentru prelucrarea datelor personale, la care aţi consimţit anterior;
  8. dreptul de a fi uitat, în sensul adresării unei solicitari către Centru pentru ştergerea evidenţelor datelor personale din baza noastră de date in masura in care aceasta solicitare nu afecteaza dreptul Centrului de a se apara de eventuale reclamantii sau existenta unei obligatii legale de arhivare pe o perioada determinata;
  9. dreptul la portabilitatea datelor, în sensul transferului datelor personale către un alt operator de date personale desemnat de dumneavoastră;
  10. dreptul de a fi notificat de către operator în caz de încălcări privind securitatea datelor conform GDPR.

Solicitările pot fi transmise la adresa de email: centruldeyumeiho@gmail.com.

  1. Măsuri de securitate

Centrul a implementat măsuri tehnice și organizatorice pentru protejarea datelor personale, incluzând:

  1. acces controlat la folderele digitale;

 

  1. stocarea fișelor fizice în spații securizate

 

  1. pseudonimizarea, etc.

Asigurarea exactității datelor dumneavoastră: Este posibil ca din când în când să vă rugăm să confirmaţi exactitatea și/sau actualitatea datelor cu caracter personal cu privire la dumneavoastră pe care le prelucrăm.

Instruirea personalului : Ne instruim angajații, colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Pseudonimizarea datelor : Acolo unde este posibil și adecvat activității noastre, anonimizăm / pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai poată fi identificate persoanele la care acestea se referă.

  1. Ce se poate întâmpla dacă nu ne furnizați datele

Nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-am menţionat în acest document.

Cu toate acestea, dacă nu ne oferiți datele menționate în această Politica de Confidențialitate nu va fi posibil pentru noi să vă prestăm serviciile pe care ni le solicitați.

Această Politica de Confidențialitate poate fi actualizată periodic. Vă recomandăm să o consultați periodic pe website-ul nostru pentru a rămâne informat.

Data ultimei actualizări: 25 noiembrie 2024